Webinarul "𝐈𝐧𝐬𝐭𝐫𝐮𝐦𝐞𝐧𝐭𝐞 𝐬𝐢 𝐦𝐞𝐭𝐨𝐝𝐞 𝐝𝐞 𝐢𝐧𝐯𝐞𝐬𝐭𝐢𝐠𝐚𝐫𝐞 𝐚 𝐜𝐚𝐫𝐚𝐜𝐭𝐞𝐫𝐢𝐬𝐭𝐢𝐜𝐢𝐥𝐨𝐫 𝐩𝐞𝐫𝐬𝐨𝐧𝐚𝐥𝐞. Î𝐧𝐭𝐨𝐜𝐦𝐢𝐫𝐞𝐚 𝐩𝐫𝐨𝐟𝐢𝐥𝐮𝐥𝐮𝐢 𝐯𝐨𝐜𝐚ț𝐢𝐨𝐧𝐚𝐥" este o oportunitate valoroasă pentru profesioniștii din domeniul consilierii școlare de a învăța și de a dezvolta abilitățile necesare pentru a ajuta elevii să-și descopere profilul vocațional și să ia decizii educaționale și profesionale informate.
În cadrul acestui webinar, participanții vor fi introduși într-o varietate de instrumente și metode de investigare a caracteristicilor personale ale elevilor, inclusiv teste de personalitate, chestionare și alte tehnici psihologice. Acestea vor fi prezentate în contextul încurajării elevilor să-și exploreze interesele, valorile și aptitudinile și de a-și înțelege mai bine profilul vocațional.
De asemenea, se va acorda atenție întocmirii profilului vocațional, adică procesul de identificare a abilităților și intereselor elevilor, precum și a opțiunilor educaționale și profesionale care se potrivesc cu acestea. Participanții vor învăța cum să folosească informațiile colectate prin instrumentele și metodele de investigare pentru a ghida elevii în identificarea și explorarea opțiunilor educaționale și profesionale potrivite pentru ei.
Webinar-ul va fi interactiv și va fi susținut de psihologul Ioana Chiriac. Participanții vor putea să-și împărtășească experiențele și să adreseze întrebări, iar în urma participării vor primi materialul de curs, precum și alte resurse utile.
Pentru înregistrarea participării, vă rugăm să completați formularul de înscriere: https://forms.gle/e7EfjmpZpEmhYvbt7
Taxa de participare este de 𝟏𝟐𝟎 𝖑𝖊𝖎.
𝐑𝐞𝐝𝐮𝐜𝐞𝐫𝐢 de care puteți beneficia:
Reduceri achiziționare pachete webinarii:
* 𝐩𝐚𝐜𝐡𝐞𝐭 𝐝𝐞 10 𝐰𝐞𝐛𝐢𝐧𝐚𝐫𝐢𝐢 𝐝𝐞 3 𝐨𝐫𝐞 - reducere de 𝟯𝟬% - cost pachet 840 lei;
* 𝐩𝐚𝐜𝐡𝐞𝐭 𝐝𝐞 5 𝐰𝐞𝐛𝐢𝐧𝐚𝐫𝐢𝐢 𝐝𝐞 3 𝐨𝐫𝐞 - reducere de 𝟭𝟱% - cost pachet 510 lei.
Reduceri pentru grupuri de persoane:
* 𝐠𝐫𝐮𝐩 𝐝𝐞 10 𝐩𝐚𝐫𝐭𝐢𝐜𝐢𝐩𝐚𝐧ț𝐢 - reducere de 𝟰𝟬% - fiecare participant va plăti 72 lei pentru webinarul de 3 ore - se va emite o singură factură pentru întregul grup;
* 𝐠𝐫𝐮𝐩 𝐝𝐞 5 𝐩𝐚𝐫𝐭𝐢𝐜𝐢𝐩𝐚𝐧ț𝐢 - reducere de 𝟮𝟬% - fiecare participant va plăti 96 lei pentru webinarul de 3 ore - se va emite o singură factură pentru întregul grup.
Plata se va face în contul Asociației Spring, deschis la Banca Comercială Română (BCR): RO41RNCB0073171996000001.
Î𝐧𝐬𝐜𝐫𝐢𝐞𝐫𝐞𝐚 𝐞𝐬𝐭𝐞 𝐜𝐨𝐧𝐬𝐢𝐝𝐞𝐫𝐚𝐭ă 𝐚 𝐟𝐢 𝐟𝐢𝐧𝐚𝐥𝐢𝐳𝐚𝐭ă 𝐝𝐮𝐩ă 𝐚𝐜𝐡𝐢𝐭𝐚𝐫𝐞𝐚 𝐭𝐚𝐱𝐞𝐢 𝐝𝐞 𝐩𝐚𝐫𝐭𝐢𝐜𝐢𝐩𝐚𝐫𝐞.
Link-ul de conectare va fi trimis în seara precedentă evenimentului, prin e-mail, persoanelor care au achitat/confirmat plata.
Factura și adeverința de participare vor fi trimise prin e-mail.
Pentru orice alte informații, vă rugăm să ne contactați la numărul de telefon 0724246265 sau prin e-mail, la adresa office@asociatiaspring.ro.
Vă mulțumim și vă așteptăm cu drag!
#AsociatiaSpring #webinariiSpring #consilierevocationala #orientareprofesionala
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu