duminică, noiembrie 26, 2023

Stare de bine la finalul cursului „Învățare cu stare de bine”. Premiul merge la CJRAE Mehedinți


 
Vineri, 24 noiembrie, am avut onoarea și bucuria de a avea alături de noi 50 de colegi profesori consilieri școlari din cadrul CJRAE Mehedinți și încă 18 colegi din alte județe, la cursul "Învățare cu stare de bine în școală", o călătorie captivantă susținută cu pasiune de doamna Anca Tîrcă.

A fost o incursiune plină de inspirație, unde am explorat împreună metode inovatoare menite să creeze un mediu școlar ce nu doar educă, ci și să promoveze starea de bine a fiecărui elev, părinte și profesor.
Am descoperit împreună că o educație care pune accentul pe starea de bine va contribui nu doar la dezvoltarea intelectuală, ci și la împlinirea personală a fiecărui individ. Prin tehnici și practici inovatoare, am conturat un cadru în care elevii pot crește nu doar academic, ci și emoțional, iar părinții și profesorii pot experimenta bucuria unei colaborări care să sprijine în mod armonios procesul educațional.
Am finalizat întâlnirea noastră cu un bagaj de cunoștințe mai bogat și cu un sentiment crescut de datorie și responsabilitate față de elevi.
Mulțumim doamnei Anca Tîrcă pentru că ne-a ghidat în această călătorie, iar tuturor colegilor care au participat, le suntem recunoscători pentru că au făcut posibil acest eveniment! ❤️
❤️

Asociația Spring

 Stare de bine la finalul cursului „Învățare cu stare de bine”, susținut ieri, la invitația Asociației Spring. Premiul merge, de astă dată, la CJRAE Mehedinți, care au avut 50 de participanți la curs, adică toți consilierii școlari pe care îi au. Le-am dat și o diplomă, prima de acest fel pe care o acord, CJRAE ambasador pentru starea de bine, vezi primul comentariu.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Links Menu (Blogroll)