joi, decembrie 18, 2014

Workshop Şcoala Gimnazială "Petre Ghelmez". Luni, 15 decembrie 2014, am organizat al doilea workshop din cadrul proiectului "Aleg să mă implic. STOP Bullying!"

 
Luni, 15 decembrie 2014, am organizat al doilea workshop din cadrul proiectului "Aleg să mă implic. STOP Bullying!". La activitate au participat 18 dintre elevii care au venit la seminarul de informare din vinerea precedentă.

Coordonaţi de Costel Caşcaval şi Elias Ferkin, elevii au creat şi interpretat roluri de victimă, agresor şi martor, ilustrând astfel situaţii de bullying în şcoli.

La finalul exerciţiilor, sub îndrumarea lui Flori Ana Andronache, elevii au reflectat asupra experienţei  workshopului, exprimându-şi şi împărtăşindu-şi trăirile şi opiniile despre ce înseamnă să fii victimă, agresor sau martor într-un caz de bullying.
Mulţumim copiilor aceştia minunaţi pentru dorinţa lor de a participa la workshopul nostru, pentru implicarea lor în activităţi şi pentru răspunsurile lor din care şi noi am învăţat multe!

Mulţumim încă o dată conducerii Şcolii Gimnaziale "Petre Ghelmez" pentru că a ales să se implice alături de noi şi să spună "STOP bullying!"
 
Sursa:
 
 
 
 
 









======================================
========================================================
========================================================================

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Links Menu (Blogroll)